PENNY România a înregistrat în anul 2022 o cifră de afaceri de 7,17 miliarde de lei, reprezentând un avans de 33% raportat la 2021, și un profit net de 152 milioane de lei, în creștere cu 24% față de anul anterior.

În 2022, numărul consumatorilor care au trecut pragul magazinelor PENNY a crescut cu 15%.

PENNY România a investit anul trecut 631 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine. Compania a încheiat procesul de remodelare al magazinelor existente, a deschis 36 de magazine în noul format și a încheiat anul cu un total de 336 de magazine.

„2022 a fost un an al reușitelor, dar și un an în care a fost din nou nevoie să ne adaptăm, să fim flexibili și să rămânem optimiști și cu dorința de a ne duce la capăt planurile curajoase. Am înregistrat o creștere mare a cifrei de afaceri datorită numărului de clienți, modelul PENNY a fost descoperit și apreciat de și mai mulți români. Succesul nostru pornește de la oameni, iar rezultatele cu care am încheiat anul se datorează acestei echipe. Le mulțumesc sincer pentru dedicare și implicare tuturor colegilor pentru al optulea an la rând când am înregistrat cea mai mare creștere din grup!”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.

În ceea ce privește planurile de viitor, PENNY România își propune să investească 5,128 milioane de lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice.

Anul acesta, rețeaua PENNY se va extinde cu încă 40 de magazine noi la nivel național.

PENNY este parte a grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.

În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 339 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.