PENNY România, parte a grupului german REWE, anunță o inițiativă de eficientizare a operațiunilor sale prin implementarea roboților software Tailent.

Operațiunea vizează în principal automatizarea sarcinilor repetitive și predispuse la eroare, pentru a elibera timpul și resursele angajaților, permițându-le să se concentreze pe activități cu valoare adăugată mai mare.

„Sunt încântat de eficientizarea operațiunilor noastre cu tehnologia Tailent. Această inițiativă ne-a permis să ne eficientizăm procesele, să reducem erorile și să optimizăm costurile operaționale. Suntem dedicați îmbunătățirii continue a experienței clienților noștri și știm că automatizarea inteligentă adusă de tehnologia RPA Tailent ne va ajuta să atingem acest obiectiv”, spune Mircea Bucur, Head of IT PENNY|REWE România.

Prin colaborarea cu Tailent, furnizor de tehnologie RPA (Robotic Process Automation), PENNY România face un pas înainte în ceea ce privește inovația și transformarea digitală a operațiunilor, arată retailerul.

„Retailul, una dintre industriile strategice cele mai încercate de dinamica pieței, se confruntă cu provocări semnificative în ultimii ani. Resursele interne, atât umane cât și materiale, sunt supuse unei presiuni imense. În această realitate, digitalizarea și automatizarea devin esențiale pentru eficiența și succesul companiilor din industria de retail. Roboții Tailent reprezintă o forță de muncă digitală care preia munca grea din back-office-ul companiilor și o transformă în productivitate, reducere de costuri și noi oportunități de business bazate pe expertiza oamenilor eliberați de task-urile redundante și repetitive”, a afirmat Mihai Paraschiv, Chief Growth Officer la Tailent.

Pentru implementarea acestei soluții, PENNY Romania colaborează cu doi furnizori de servicii software, ambii parteneri certificați Tailent: Encorsa, o companie specializată în transformarea digitală și simplificarea proceselor operaționale, și RBC, un furnizor cu tradiție în soluții pentru retail.

În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 347 magazine la nivel național și o echipă formată din peste 6.500 de angajați.